
Verzenden & Retourneren
Mela verzendt de pakketten met PostNL. PostNL verstuurt de pakketten van Maandag t/m Zaterdag. Mela levert binnen Nederland, België en Duitsland.
Verzendkosten
De verzendkosten bedragen €5,95. Plaats je een bestelling van meer dan €100,- dan verzenden wij jouw bestelling GRATIS!
Verzendstatus
Na het bestellen van je producten ontvang je een mail met een track and trace code. Hiermee kun je via de PostNL website de verzendstatus van je bestelling bekijken.
Retourneren
Wil je iets uit je bestelling retourneren? Dat kan! Meld je retouren binnen 14 dagen na ontvangst van jouw pakket aan door een mail te sturen aan bestellingen@melamode.nl, wij sturen je vervolgens een retourformulier. Pak het retourpakket zo goed mogelijk in en voeg het ingevulde retourformulier toe. Stuur het pakket voldoende gefrankeerd met een geldige track and trace code naar het volgende adres:
Retouradres: Melamode.nl, Passage 1, 6301 DW Valkenburg
Helaas kunnen wij de kosten voor het verzenden van je retour niet gratis aanbieden
Disclaimer: Indien er geen track and trace code bijgeleverd is zijn wij niet aansprakelijk voor wat er met het pakket gebeurt.
Retourvoorwaarden
- De artikelen moeten in onbeschadigde staat zijn, niet gedragen of gewassen en voorzien van originele verpakking en kaartjes.
- Er zijn geen voedsel/make-up vlekken, lichaamsgeuren, dierlijk haar of sigarettengeuren op de artikelen aanwezig.
- Sieraden kunnen uit hygiënisch oogpunt niet geretourneerd worden.
- Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.
Indien niet aan onze retourvoorwaarden is voldaan dan behouden wij ons het recht voor om zendingen terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen.
Retourverwerking
Stuur je een bestelling retour, dan ontvang je de betaling, exclusief verzendkosten, binnen 14 dagen na ontvangst van ons terug. Sale items kunnen niet worden geretourneerd.
Garantie
Voor alle artikelen geldt een garantietermijn van 30 dagen. Mocht binnen deze periode een artikel beschadigd zijn of heb je een andere klacht, neem dan contact met ons op. Onze klantenservice zal uw verzoek zo spoedig mogelijk in behandeling nemen zodat we samen op zoek kunnen naar de beste oplossing!
Garantie is alleen geldig binnen de garantietermijn en alleen wanneer er sprake is van een gegronde klacht. De klacht is niet gegrond in de volgende gevallen :
- nalatig onderhoud
- Verkeerd gebruik
- Nalatigheid ontstane schade
- Uitzonderlijke slijtage
